Шукати в цьому блозі

четвер, 25 квітня 2013 р.

Приклад скарги в МВС Укр. за безпричинну зупинку



                                                           До Міністерства внутрішніх справ України 
                                                           01024, м. Київ, вул. Академіка Богомольця 10, 
                                                           Іванченко Юрія Степановича
                                                           09161 Київська обл. м.Узін, вул. Поповича 38

 СКАРГА.

 "16" травня 2012р. про 7 год. 15 хв. в с.Салівінки, под годину Керування транспортними засобами ВАЗ-21093 д \ з АІ4780ВА мене Було зупинено співробітником ДАІ Березіним Олександром Андрійовичем, нагрудний знак КМ 0478, Посвідчення Працівника міліції УКО № 076036. Коли я, забажав реалізувати своє право, передбачене ч.1 ст.16 Закону України "Про дорожній рух", п.2.14 "в" ПДР, знати причину зупинки транспортного засобу, задавши це питання працівнику ДАІ, то отримав відповідь: "Перевірка документів", "Спецоперація". Зазначені дії співробітника міліції я вважаю незаконними з таких підстав. У відповідності до Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ (затверджено Постанова КМ України від 14 квітня 1997 р. N 341), а саме пп .. 5 п.5 зазначеним Положення, Державтоінспекція має право: 5) зупиняти транспортні засоби у разі Порушення вимоги правил, норм та стандартів забезпечення безпеки дорожнього руху, наявних ознак, що свідчать про їх технічну несправність або забруднення довкілля, а також у разі наявності даних про те, що автомобіль використовується з протиправною метою. Як видно з наведеного, цей ПЕРЕЛІК є вичерпним. Ніяких інших підстав для зупинка транспортного засобу зазначеним Положенням не знає. І це недаремно. У відповідності до ст.11 Закону України "Про міліцію", міліція має право: 2) перевіряти у громадян при підозрі у вчиненні правопорушення документи, що засвідчують їх особу , а також інші документи, необхідні для з'ясування питання щодо додержання правил, нагляд і контроль за виконанням яких покладено на міліцію; тобто єдиною підставою для перевірки документів особи, може бути підозра громадянина у вчиненні правопорушення. Мені про будь-яку підозру у вчинені правопорушення співробітником міліції повідомлено не було. Термін "спецоперація" як підстава для зупинка транспортного засоби або перевірки документів законодавством України теж не визначений, і як така підстава не передбачена. У відповідності до п.3.3 Інструкції з діяльності підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС України ( затверджено Наказом МВС від 13.11.2006 N 1111), Завдання ДПС є, зокрема: 3.3. Забезпечення безпечного й безперебійного руху транспортних засобів. Більше того, до обов'язків співробітників ДПС та ж інструкція прямо відносить: 7.1.2. Організовувати безпечний та безперешкодній процес дорожнього руху. Очевидно, що безпричинна зупинка, що не передбачена законодавством, або зупинка транспортного засобу, порушують законодавство, нормативні документи, які регулюють діяльність підрозділів ДПС та МВС взагалі, а також порушують мої права, як учасника дорожнього руху .Після того, як я пред'явив свідоцтво про державну реєстрацію та посвідчення водія, інспектор Березін О.А. Вимагав у мене поліс обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності. Згідно п.21.3 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників" при використанні транспортного засобу в дорожньому русі особа, яка ним керує, зобов'язана мати при собі страховий поліс (Сертифікат). Страховий поліс пред'являється Посадовим особам органів, визначених у Статті 21.2 цієї Статті, на їх вимогу. У разі експлуатації транспортного засобу на території України без наявності полісу обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності особа несе відповідальність, встановлене законом (п.21.4 ст.21 Закону). Колегія суддів зазначає, що вичерпний ПЕРЕЛІК підстав для перевірки наявності поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності передбачено п.21.2 ст.21 Закону України "Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників". При розгляді справи встановлено, що підстав для перевірки наявності поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності у позивача не вбачається, оскільки проведення державного ТЕХНІЧНОГО огляду, реєстрації (перереєстрації) транспортних засобів не здійснювалось, протоколу щодо Порушення правил дорожнього руху та ніякого іншого правопорушення скоєного відповідачем, інспектор не складав, оформлення матеріалів дорожньо-транспортної пригоди не проводилося. Таким чином, співробітник ДАІ діяв не у спосіб, передбачений законом, тобто НЕ МАВ права перевіряти наявність поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності. На підставі викладеного, керуючись ст.5-7 Закону України "Про звернення громадян", 
ПРОШУ: 
1). Організувати ґрунтовну та всебічну перевірку за фактами викладеними в скарзі.
 2). Вжити заходів дисциплінарного характеру до службової (посадової) особи ДАІ, Яка вчинила ДІЇ, що порушують законодавство, та до керівнків підрозділу ДАІ, які допускають такі Порушення працівниками при організації несення ними служби; 
3). Даті відповідь у порядку та у терміни, передбачені ст.20 Закону України "Про звернення громадян". "___" ________ 20___р. (Підпис)


Немає коментарів:

Дописати коментар