Шукати в цьому блозі

четвер, 25 квітня 2013 р.




  •  УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ АВТОМОБІЛЬНОЇ ІНСПЕКЦІЇ ГУ МВС в     м.Києві вул. Б.Хмельницького, 54, м. Київ, 01030 ...
  •  СКАРГА
  •  Предметом цієї Скарги є протиправні Дії та висловлювання співробітників ДАІ. Обставини справи Я,,,, ч, 10/01/2013, приблизно о 10:30, рухаючись в автомобілі ...., БУВ зупинений за адресою м. Київ, вул. Будівельників 26 працівниками ДАІ, Який пересувався на автомобілі ВАЗ, д.н. 2006.Працівник ДАІ, Який звернув до мене, повідомив мені, что Він - старший лейтенант Андруша Валентин Миколайович, інспектор з дізнання, нагрудний знак КІ0142. Другий працівник ДАІ НЕ називав свого имя. Інспектор Андруша В.М. повідомив мені, що я "порушив дорожню розмітку". На моє Прохання ознайомитись мене з доказами мого Порушення інспектор Андруша В.М. запропонував мені сісти до нього в автомобіль та ознайомитись з відеозаписом на відео-реєстраторі, який начебто встановлено в его автомобілі. Оскільки не існує нормативно-правових АКТІВ, Які зобов'язуються мене виходити зі свого автомобіля на прохання працівників ДАІ, я залишився у своєму автомобілі та попросивши інспектора продемонструвати відеорегистратор та показати відеозапис на місці нашого з інспектором спілкування. Інспектор Андруша В.М. відмовив мені у цьому прохані. Працівники ДАІ без моєї згоди здійснювали відео фіксацію на мобільний телефон. Під час нашого спілкування інспектор Андруша В.М. та другий працівник ДАІ образливо висловлювались на мою адресу. А саме, висловлювались таким чином: "ви - несвідомій громадянин, Із-за такіх країна розвалюється". Також, образили мене, висловлюючи сумнів щодо моєї здатності виховувати дитину. Працівники ДАІ склали на мене протокол про Адміністративне Правопорушення, а саме "перетин суцільної Лінії дорожньої розмітки". Протокол я підписав, зазначивши, что Мене не ознайомлено з доказами мого Правопорушення. Копію протоколу мені не надано. Зазначені Дії та висловлювань співробітників ДАІ я Вважаю протиправною за таких підстав. Відповідно до ст. 251 КУпАП, доказ в справі про Адміністративне Правопорушення, є будь-які фактичні дані, зокрема показання технічних приладів та технічних засобів, что маютю функції фото-і кінозйомки, відеозапису чи засобу фото-і кінозйомки, відеозапису. Відповідно до ст. 268 КУпАП, особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитися з матеріалами справи. Мене не було ознайомлено з показаннями технічних засобів, що мають функції фото-і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото-і кінозйомки, відеозапису. Відповідно до ст. 32 конституції України ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя. Згідно зі ст. 307 Цивільного кодексу України фізичну особу може бути знято на фото-, кіно-, теле- чи відеоплівку тільки за її згодою. Порядок Здійснення відео фіксації працівниками МВС встановлений Інструкцією по питанням ДІЯЛЬНОСТІ Підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС, затвердженої наказом МВС від 27.03.2009 року № 111, та Переліком технічних засобів, що Використовують в підрозділах Державтоінспекції МВС для Виявлення та фіксування порушення правил дорожнього руху, ЗАТВЕРДЖЕНИЙ наказом МВС від 01.03.2010 № 33. Зокрема згідно п. 19.2 Інструкції Забороняється! Застосування технічних засобів та приладів, які не сертифіковані, що не сертифіковані в Україні та Які НЕ пройшли метрологічної повірки або мають Свідоцтво про таку повірку, Термін Дії Якого минув. Також перелік не містить Положення про те, що мобільні телефони, дозволені до використання у підрозділах ДАІ. Також вказані пристрої не входять до Переліку технічних засобів, дозволеного до Використання у підрозділах ДАІ відповідно до наказу № 33. Таким чином інспектори ДАІ здійснювали відео фіксацію всупереч встановленому порядку проведення Такої фіксації. Відповідно до п. 17.2. Наказу Міністерства Внутрішніх Справ України № 111 від 27.03.2009 р.. «Про погодження Інструкції по питанням ДІЯЛЬНОСТІ Підрозділів дорожньо-патрульної служби Державтоінспекції МВС» у взаємовідносинах з учасниками дорожнього руху Забороняється: допускати при спілкуванні надмірній тон, грубість, неввічливе Викладення зауваження, образливі вирази або репліки, погрози; пред'являти неправомірні та незаслужені звинувачення. Відповідно до п. 2.1. Наказу Міністерства Внутрішніх Справ України № 155 від 22.02.2012 про Правила поведінкі та професійної етики ОСІБ рядового та начальницького складу органів внутрішніх справ України »не допускати проявів принизливого Ставлення до людей". П. 1.4 НЕ допускати надмірній тон, грубість, некоректність зауваження, пред'явлення неправомірних, незаслужених звинувачень; погрозити, образливі вирази або репліки. Відповідно до ст 5 Закону «Про міліцію», Міліція поважає Гідність особини, та у взаємовідносинах з громадянами працівник міліції повинен виявляти скроню культуру і такт. Отже, вищезазначені висловлювання в мою адресою є протиправними. Відповідно до ст. 254 КУпАП, протокол про Адміністративне Правопорушення, у разі його оформлення, Складається у двох екземпляр, один з яких під розписку вручається особі, яка притягається до адміністративної відповідальності. Копію протоколу про Адміністративні Правопорушення я не отримав. Відео мого Спілкування з співробітниками ДАІ:http:... 
  •  Прошу:  
  • - Організувати ґрунтовну та всебічну перевірку за фактами викладеними в скарзі. - Надати мені копію протоколу про Адміністративне Правопорушення. - Повідомити , чи винесено відносно мене постанова по справі про Адміністративне Правопорушення. - Притягнути до дісциплінарної відповідальності інспекторів ДАІ, які зупинили мене, за порушення чинного законодавства та невиконання своїх обов'язків.

Немає коментарів:

Дописати коментар