Шукати в цьому блозі

четвер, 25 квітня 2013 р.

Приклад скарги в ДАЫ областы за безпричинну зупинку..



Начальнику управління ДАІ 
ГУМВС України 
в Автономній Республіці Крим 
Загинайло В.Н. 
95493, м. Сімферополь, 
вул. Київська, 158. 
.......................................... 
95000, м. Сімферополь, 
............................. 
СКАРГА 
на протиправні дії інспектора ДАІ Петрова А.І. Предметом даної скарги є протиправні дії інспектора ДАІ Петрова А.І. щодо порушення Закону «Про міліцію» та вимог Доручення Президента України від 1 вересня 2011 року. Суть справи: 9 травня 2012 близько 21:00 за адресою м. Сімферополь, вул. Гурзуфська під час керування транспортним засобом «Субару Форестер» д / н ............ я був зупинений співробітником ДАІ Петровим Артемом Ігоровичем. Зазначений співробітник ДАІ не представився і всі зазначені відомості про нього стали відомі вже у процесі подальшого спілкування. Коли я, побажавши дізнатися причину моєї зупинки, задав це питання працівнику ДАІ, то отримав відповідь: «Їзда з дальнім світлом фар ». Під час подальшого спілкування у мене і чотирьох пасажирів склалося чітке уявлення, що даний співробітник ДАІ просто придумує причину зупинки. Т.к. я рухався з ближнім світлом фар, і, крім того, попереду мене в той момент не було інших учасників дорожнього руху, яких я міг би зліпити дальнім світлом. Дії інспектора ДАІ є незаконними з наступних підстав: Відповідно до п.21-1 ст . 11 Закону України «Про міліцію» працівник підрозділу повинен повідомити водієві про причину зупинки транспортного засобу, суть вчиненого правопорушення. В даному випадку, як під час звернення до мене, так і під час подальшої розмови інспектор ДАІ не повідомив суть скоєного правопорушення. З цього випливає , що інспектор зупинив мене безпідставно, і це можна кваліфікувати як грубе порушення службової дисципліни. Крім того, відповідно до Доручення Президента України від 1 вересня 2011 року, доручається чолі МВС України забезпечити проведення роз'яснювальної роботи серед працівників підрозділів міліції щодо застосування Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень », а саме щодо права працівників підрозділів міліції зупиняти транспортні засоби тільки у випадках, передбачених цим законом, з обов'язковим повідомленням водія про причину зупинки, суті вчиненого правопорушення. Але за станом на 9 травня 2012 інспектору ДАІ Петрову А.І. така роз'яснювальна робота проведена не була. На підставі викладеного, керуючись Законом України "Про звернення громадян", 
ПРОШУ:
1. Організувати грунтовну і всебічну перевірку за фактами викладеними у скарзі. 
2. Залучити до суворої дисциплінарної відповідальності інспектора ДАІ Петрова А.І. у зв'язку з порушенням ним чинного законодавства та невиконання своїх обов'язків.
3. Дати відповідь про результати розгляду скарги на вчинені дії. 10 травня 2013
 

Немає коментарів:

Дописати коментар