Шукати в цьому блозі

середу, 24 квітня 2013 р.

Скага за безпідставну зупинку і за незупинку на СТОП

До Обласного ДАІ МВС України 
14037 м. Чернігів, вул. Борисенка 66
 копія: До Департаменту ДАІ МВС України 04071 м. Київ,
 вул. Лук'янівська 62 Від -------- Сергія Олександровича

 З А Я В А
    Предметом даної заяви є ПОВІДОМЛЕННЯ про неналежну поведінку працівника ДАІ МВС України під час спілкування з громадянами, чисельні та систематичні порушення Законів України та внутрішніх Наказів МВС та невиконання працівником ДАІ МВС України вимог Доручення Президента України от 01.09.2011 року.
    Я, ---------- С.О., рухаючісь по Вулиці Кільцева, БУВ зупинення працівником обласного ДАІ МВС України, прапорщиком Козак Олександром Сергієвичем, біля будинку, який проживає за адресою вул. ................ 20. На вимогу повідомити мені причину зупинки та суті скоєного Правопорушення, прапорщик Козак О.С. повідомив мені, що я, рухаючись з вулиці Одинцова, не зупинився перед знаком «Стоп». На що я заперечив, бо насправді я зупинявся перед перехрестям належним чином. І так як я остерігався фальсифікації адміністративної справи, я попрос інспектора ознайомити мене з доказами мого правопорушення, якщо вони є. На що інспектор відповів мені, что є відеозапис, але він не зобов'язаний мені нічого надавати. На неодноразовому Вимогами ознайомитись мене з доказами згідно ст. 268 та ст.251 КУпАП інспектор відповідав, що пред'явить їх у суді. А також сказав, що він не зобов'язаний нічого доказувати, і що я буду доказувати те, що я не порушував ПДР. Після цієї фрази я вголос сказав, що доказувати повинен інспектор, але це словосполучення для інспектора виявилось цілковитою новиною! Через деякий час, напарником інспектора Козак О.С. Було зупинено інший транспортний засіб і інспектор Козак С.О. Пішов у його бік. На моє зауваження, что інспектори не мають права в темну пору доби зупиняти більше чим один транспортний засіб, інспектор відповів: «А вас хтось зупиняв? ..». Чим и довів безпідставність моєї зупинка. Та наприкінці нашого спілкування, замість того, щоб вібачитись за безпідставну зупинка, та побажати Щасливої ​​Дороги, інспектор сказав наступну фразу: «Стовпа впіймаєш свого, разслабся!». Таке Спілкування інспектора з громадянами є неприпустимим. Також згідно п. 2.1 наказу № 111 від 27.03.2009р. інспектори ДАІ мают бути ввічлівіми и тактовними у спілкуванні з громадянами. Крім того, хочу наголосити, що я виконав вимогу ПДР щодо зупинки ТЗ перед знаком «Стоп», більш того, з місця патрулювання працівників ДАІ неможливо точно визначити, чи була повна зупинка транспортного засобу чи ні, так як заважає високий паркан. Вже не кажучи про те, щоб зафіксувати це на відеокамеру. Пізніше я переглянув єдиний Державний реєстр судових РІШЕНЬ. І нашел там 7 відміненіх постанову, яка була вінесена прапорщиком Козак О.С., що свідчить про систематічність фальсифікацій адміністративних справ. Про що буде надане відповідне звернення до прокурора міста Чернігова. Зазначені рішення суддів можна переглянути за наступними ПОСИЛАННЯМИ: 
 http://www.reyestr.court.gov.ua/Decisio ... mb = 5205055 http://www.reyestr.court.gov.ua/Decisio ... b = 14832013 http://www.reyestr.court.gov.ua/Decisio ... b = 10077499 http://www.reyestr.court.gov.ua/Decisio ... b = 10526701http://www.reyestr.court.gov.ua/Decisio ... b = 13896767 http://www.reyestr.court.gov.ua/Decisio ... b = 16571091http://www.reyestr.court.gov.ua/Decisio ... mb = 9318778 
Хочу також зазначити, що даний реєстр не містить вічерпного переліку рішень, тобто фактів фальсифікацій може бути на багато більше. Відеозапис інцинденту можна переглянути за наступним ПОСИЛАННЯМ: https://www.youtube.com/watch?v=cAgvPuYdtFY
Також хочу наголосити, що безпідставні зупинки даним інспектором носять систематичний характер. Так, 24.11.2012 року, я теж БУВ безпідставно зупинення прапорщиком Козак О.С. Тоді прапорщик повідомив мені в якості причини зупинка якусь спецоперацію, яку ВІН НЕ зміг підтвердити, та не повідомив мені суті скоєного мною правопорушення.Також прапорщик Козак О.С. сказав, що ВІН Нічого НЕ чув про Доручення Президента України від 01.09.2011 року. Відповідно до вимог Доручення Президента України від 01.09.2011 року доручається Голові МВС України Забезпечити проведення роз'яснювальної роботи серед працівників підрозділів міліції щодо! застосування Закону України «Про внесення змін до Деяк законодавчих АКТІВ України Щодо Усунення надмірного державного регулювання у сфері автомобільних перевезень », зокрема щодо: права працівників Підрозділів міліції зупиняти транспортні засоби тільки у випадках, передбаченних цим Законом, з обов'язковим повідомленням водія про причину зупинення транспортного засобу, суть пред'явленого правопорушення. Відеозапис інцинденту 24.11.2013року, можна переглянути за наступнім ПОСИЛАННЯ: 
https://www.youtube.com/watch?v=cAgvPuYdtFY   (дата на відео реєстраторі НЕ Вірна) На підставі викладеня, Керуючому Законом України «Про звернення громадян», Вимагаю: - Провести ґрунтовну та всебічну перевірку викладеня в заяві Фактів; - роз'яснити прапорщику Козак О.С. суть, Зміст ТА значення Поняття презумпції невинуватості; - Притягнути до дисциплінарної відповідальності винного працівника ДАІ та його керівника; - Надати мені письмовий відповідь про результати проведеної перевірки та вжити заходи у встановлений законом термін;
 _______________ (дата) __________________ (підпис)

Немає коментарів:

Дописати коментар