Шукати в цьому блозі

середу, 24 квітня 2013 р.

 Клопотання до суду про перенесення справи








Судді _______________ суду в м. __________ 
  1. ________________ 
Від особи, яка прітягається до адміністратівної відповідальності за ст. __ КУпАП: 
__________________________ 
  1. проживає: ___________________________________ 
  2.  КЛОПОТАННЯ  
  3. З метою привернути увагу суду до деталей та певних усних доказів, Які мають важливе значення та на підставі статті 65 Цивільно-процесуального Кодексу України, прошу відтворити у ході судового засідання під час розгляду справи № ___________ щодо притягнення мене до адміністративної відповідальності аудіо-запис Із ___________________.Додаток: зазначений компакт-диск, 1 од. СУДДі _______________ суду в м. __________ ________________ Від особи, яка притягається до адміністративної відповідальності за ст. __ КУпАП: __________________________ проживає.: ___________________________________ 
  4. КЛОПОТАННЯ про долучення до матеріалів справи Додаткові Пояснення та фото у провадженні ______________ суду м. ___________ знаходиться провадження Щодо притягнений мене до адміністратівної відповідальності згідно протоколу про Адміністративне Правопорушення від ___________ р. № ___________. З метою всебічного, повного та об'єктивного РОЗГЛЯДУ в судновому засіданні всіх обставин справи, та згідно Зі статтей 268 Кодексу України про Адміністративні Правопорушення -  
  5. ПРОШУ: приєднати до матеріалів справи № ______________ дане клопотання з моїм Додатковии ніжченаведеним письмовим Поясненням та фото з місця ДТП. СУДДі _______________ суду в м. __________________________ Від особи, яка прітягається до адміністратівної відповідальності за ст. __ КУпАП: __________________________ проживає.: ___________________________________  
  6. КЛОПОТАННЯ ____.2013 я прибув до _________ суду, де на підставі моєї заяви від _____ .2013 мені були надані матеріали даної справи для ознайомлення. До матеріалів даної справи травня ряд зауваження, викладеня у Додатках 1 до цього клопотання. ВРАХОВУЮЧИ віщенаведене, та з метою всебічного, повного та об'єктивного РОЗГЛЯДУ в судновому засіданні всіх обставин справи, та згідно зі статті 268 Кодексу України про Адміністративні Правопорушення ПРОШУ: 1 . прієднати до матеріалів справи № ___________  клопотання; 2. при розгляді даної справи врахувати мої зауваження до оформлень матеріалів ДТП. 3. Справу про Адмінеістративне Правопорушення, щодо мене закрити за відсутністю у моїх діях складу такого Правопорушення. Клопотання про перенесення судового засідання у провадженні _________ суду м. _______ знаходиться правопорушення № ___________ про притягення мене, до адміністратівної відповідальності за Вчинене Правопорушення, передбачене ст. ______ КУпАП. ____________р. з матеріалами справи я не ознайомився та вимагаю юридичну допомогу. У зв'язку з необхідністю надання мені юридичної допомоги у відповідності Зі ст. 268 КУпАП та недостатньою кількістю необхідного часу для ознайомлення з матеріалами справи моїм адвокатом ___________, який буде представляти мої інтереси  при розгляді зазначеної справи у суді, - ПРОШУ: Перенести судове засідання з __________ на 7 (сім) календарних днів.

Немає коментарів:

Дописати коментар