Шукати в цьому блозі

четвер, 25 квітня 2013 р.


Згідно інструкції  використання ВІЗИР:
       1. доказами про перевищення швидкості може бути тільки відео,  а фото з нього може застосовуватись  в випадках неповязаних з перевищенням швидкості.  
2. "Візир" може працювати від напруги 12 Вольт , а при заведеному автомобілі становить 14 Вольт і це порушує інструкцію використання. 
     3. "Візир" може використовуватись тільки до 98% вологості, а при дощі вологість становить 100%.
4. "Візир" до 10 градусів тепла повинен використовуватись тільки в термочехлі.     
      5. "Візирем" дозволено фіксувати правопорушення тільки в попутному     напрямку  яким рухається патрульний автомобіль.

Закон вимагає, щоб фіксація велася засобами фото-, кіно або відео зйомки, які працюють в автоматичному режимі ст. 14-1 КУпАП

При застосуванні ТруСАМ, інспектор повинен виміряти та додати до протоколу, під яким кутом опромінювався автомобіль та відстань до автомобіля при замірі, не повинна перевищувати 80 метрів. ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність»

ДАІ заборонена стоянка поза населеним пунктом, тільки в режимі патрулювання - 12.3.2 наказ 111
           п.8.2.1 Якщо є дві полоси руху, то знаки повинні дублюватись.
                                   
          На відео немає дати і часу.
Усі твердження інспектора трактуються на користь водія.

 
 
 
  Наказ 111
7.3.Зупиняти транспортні засоби лише в разі:     
 -порушення правил дорожнього руху водіями;                                           -відсутності номерного знака на трансп.засобі або наявності номерного знака, який не відповідає встановленим вимогам, закріплений у не встановленому для цього місці, закритий іншими предметами чи забруднений, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 метрів; 
-наявності ознак,що свідчать про технічну несправність тр.засобу;                                       
-наявності даних, що свідчать про причетність трансп.засобу,його водія, пасажирів або вантажу до вчинення дорожньо-трансп.пригоди,злочину чи адмін.правопорушення;
-перебування трансп.засобу в розшуку; наявності даних про використання транс.засобу з протиправною метою;
-необхідності опитування водія чи пасажирів про обставини вчинення дорожньо-транс.пригоди,злочину чи адм.правопору-шення,свідками якого вони є або могли бути;      
-необхідності залучення водія трансп.засобу для надання допомоги іншим учасникам дорож.руху або працівникам міліції чи як свідка при оформленні протоколів про адм.правопоруш. чи матеріалів дорожньо- трансп.пригод;              
-проведення цільових заходів(операції,відпрацювання, оперативні плани)для перевірки документів на право користування і керування транспорт.засобом, документів на трансп.засіб;                                      -виконання рішень про обмеження чи заборону руху, прийнятих уповноваженими на це держ.органами; якщо спосіб закріп- лення вантажу на трансп.засобі створює небезпеку для інших учасників дорож. руху;                            
-порушення визначеного порядку встановлення і використання на трансп.засобі спеціальних світлових або звукових сигнальних пристроїв. 
 Оглядати трансп.засоби, перевіряти у водіїв посвідчення водія та реєстр.документи на трансп. засіб,наявність поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних трансп. засобів, (страхового сертифіката "Зелена картка"),у випадках, передбачених законодавством, ліцензійн.картки на трансп.засіб,а в разі спільних з іншими службами ОВС заходів відповідніст вантажів, що перевозяться,товарно-транспортним та іншим документа.Перевіряти трансп.засоби за базами даних автоматизованих інформаційно-пошукових систем Державтоінспекції МВС і в передбачених законодавством випадках доставляти ці трансп.засоби, документи та вантажі до територіальних ОВС для прийняття рішення згідно зі статтею 97 КпкУ                                 
13.1.   Підставою для зупинення трансп.засобів є: 
13.1.1.Порушення ПДР водіями.                      
14.5.Місце для зупинки трансп.засобу працівник підрозділу ДПС повинен вказу вати так, щоб після повної зупинки останній знаходився попереду патрульного автомобіля (автобуса, мотоцикла) чи поста на відстані до 20 метрів.
       Статтею 251 КпАП України передбачено, що доказами в справі про адміністративне правопорушення є будь які фактичні данні, на основі яких у визначеному законом порядку орган (посадова особа) встановлює наявність чи відсутність адміністративного правопорушення, винність даної особи в його вчиненні та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Ці данні встановлюються: протоколом про адміністративне правопорушення, поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, свідків, речовими доказами. Разом з тим, положення даної статті вказує на те, що належними доказами можуть бути також показання технічних засобів та приладів, що мають функції фото - і кінозйомки, відеозапису чи засобів фото - і кінозйомки, відеозапису, які використовуються при нагляді за виконанням правил, норм і стандартів, що стосуються забезпечення безпеки дорожнього руху.

Стаття 7 Кодексу України про адміністративне правопорушення передбачає, що ніхто не може бути підданий заходу впливу у зв’язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. При цьому, провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законів.

Підтвердженням вчинення адміністративного Проступку є докази.

Відповідно до вимог процесуального закону, докази мають бути належними та допустимими. Допустимими є ті докази, які зібрані у відповідності до закону, компетентними органами та в установленому порядку, а належними - якщо вони підтверджують факт даного адміністративного проступку.

         Стаття 268 КпАП України передбачено, що особа, яка притягається до адміністративної відповідальності має право: знайомитись з матеріалами справи, давати пояснення, надавати докази, заявляти клопотання, при розгляді справи користуватися юридичною допомогою адвоката, іншого фахівця у галузі права, який за законом має право за надання правової допомоги особисто чи за дорученням юридичної особи. Виступати рідною мовою і користуватися послугами перекладача, якщо не володіє мовою, якою ведеться провадження; оскаржити постанову по справі, що було порушено при винесені вказаної постанови. 
-адміністративний протокол складається тільки з доведенням вини чи достатніх доказів порушень ПДР (фото-, відео матеріали, покази свідків тощо);
    Слід зазначити, що розгляд справи на місці, без підготовки та надання позивачеві часу для звернення за допомогою, подання документів, які характеризують особу, інших доказів по справі, не тільки порушає його права, передбачені ст.. 268 КУпАП, але й призводить до того, що при винесенні постанови не враховано особу, матеріальний стан та інші обставини, які слід враховувати при призначені адміністративного стягнення відповідно до ст.. 33 КУпАП. За таких умов права позивача при розгляді справи грубо порушено. 
     У відповідності до ст. 10-15 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», на вимірювання у сфері, у якій їх результат можуть бути використані у якості доказу по справі, розповсюджується державний метрологічний нагляд. За таких умов кожен засіб вимірювальної техніки має бути укомплектований документами про допуск даного типу засобів вимірювальної техніки для використання в Україні та про перевірку даного примірника засобу вимірювальної техніки.
        

Немає коментарів:

Дописати коментар