Шукати в цьому блозі

суботу, 17 серпня 2013 р.

 Епіцентр Івано-Франківська продає тріснуті унітази :    
 Приклад заяви в інспекцію з питань захисту прав   споживачів    

                                                                                     Начальнику  інспекції з питань
                                                                                           захисту прав споживачів        
                                                                                     в Івано-Франківській області
                                                                                     Петриці Ю.В.
                                                                                     (від кого)
                                                                                     адреса, тел.

                                                 ЗАЯВА
     15.06.2013р. я придбав унітаз (Компакт 55 Арена 011 З) 70601725 в ТОД "Епіцентр К" м.Івано-Франківськ, вул.Івасюка 17, Гіпермаркет №10, привізши додому, при монтуванні я помітив тріщину біля зливного бачка після проведення по ній рукою, якої при огляді в магазині неможливо було побачити і продавець на неї не звернув мою увагу. При купівлі продавець не проводив огляд товару і надав його  вже з відкритою коробкою, в середині находилась рідина синього кольору, яку напевне заливали для перевірки товару на його протікання.
В наступний день, я звернувся в магазин відділ сантехніки, після чого було складено протокол про неякісний товар, зроблені фотографії  і повідомлено мене, що заявку відправлять до виробника для заміни виробу, однак пізніше мене повідомили, що прохання на повернення  відхилено, можливо тому, що були зроблені неякісні фотографії, після чого я Їх повторно виготовив та відіслав на поштову інтернетову адресу, але пізніше мене повідомив працівник Андрій, що заявку відхилено.
Вважаю, що мені був проданий унітаз вже тріснутий та пошкоджений, при огляді не можливо побачити і продавець знав що товар бракований, про що свідчило заливання в нього рідини синього кольору для перевірки на якість та внизу на тріщині проставлена печатка про брак, яку витерли але на товарі залишився її відбиток.
Прошу інспекцію допомогти в питанні заміни на якісний товар або повернення коштів.

дата                                                                  підпис

Немає коментарів:

Дописати коментар