Шукати в цьому блозі

середу, 18 вересня 2013 р.


Чума і лихварство 
Чума розчистила «європейське фінансове поле» від лихварів з католицькими країнами - італійців і ломбардців. У результаті назавжди пішло не тільки європейське фінансове домінування флорентійських компаній похитнулися католицьких банківських будинків Uzziano, Peruzzi і Bardi (що отримали право на 10% маржу від збору всієї церковної десятини для престолу Св.Петра ), але «здувся» і перший європейський « Великий Банк » в Сієні, що належить родині Bonsignori . Торгово-фінансові компанії Аччаюолі , Бонаккорзі , Коки були «знищені як клас». Зате настала ера «юдо-протестантського» лихварства , коли в ізольованих містах став підніматися «підприємець нового типу». О.Платонов зазначає, що саме з цього часу починається активне заселення Європи євреями. Заповнюючи загибле під час чуми населення європейських країн, в них потягнулися сотні тисяч євреїв зі Сходу [26]. 
Безумовно, тут немає спроби «звинуватити всіх скопом», так звернені в християнство євреї, очевидно знімаючи з себе тягар постулатів іудаїзму, де « ... Заповідь вимагає від кожної людини любити кожного, хто належить до єврейського народу, як власне своє тіло ... потрібно розповідати про євреїв хороше і жаліти їх гроші, як він шкодує власні гроші і дбає про власний пошані ... »,« ... і навіть незважаючи на те, що він розповідає правду і немає в його оповіданнях нічого ганебного, - ... це страшний злочин, що приводить до вбивства євреїв ... »і т.д. 
Так знову звернені, очевидно під тиском совісті, перетворювалися на головних викривачів. Ми можемо прочитати в ордонансі , датованим 1378 роком, що писали самі іудеї: «... багато з дотримували раніше їх Закон, які нещодавно прийняли християнство, сповнилися заздрості й ненависті, оскільки вони більш не могли витягати ніякого прибутку ... доклали свої сили до того, щоб звинуватити євреїв, зробили численні викриття і продовжують займатися цим із дня в день ... через ці звинувачення і викриттів євреїв багаторазово заарештовували, гнобили, били і грабували ... »[27]. Іудеї вважають, що отвергнувшие «релігію обраних» їм просто «заздрили», але ж мова йшла про викриття тих дій, за які слідував арешт і неминуче покарання. Може бути іудеям, перш ніж говорити про «заздрості», слід було б звернути увагу на те, що вони робили?   
Тим часом, безпосереднім наслідком «чорної смерті», так само, як і жаху, який супроводжував її поширення, став - 
Економічний хаос 
У середньовіччя люди звикли до інфекційних хвороб, але ця хвороба не становила звичайної епідемією. Поки вона тривала, припинялися всі форми економічної діяльності. Урожай не збирався, податки або ренти не стягувалися, ринки не влаштовувалися, а правосуддя не виконувалося. На суді єпископа Даремського в Хогтон 14 липня 1349 було записано, що « ніхто не бажає платити мита ні за які землі, які знаходяться в руках лорда, через страх перед чумою; і все, таким чином, проголошуються що не виконали своїх зобов'язань , поки Господь не принесе якесь позбавлення »[28]. По всій Європі спостерігалися незайняті та необроблені землі. Хто буде її обробляти, коли « немає більш жалюгідного заняття, як землеробство »(ХХIV, Іебамот, 63а), зате« єдине ж заняття, гідне єврея, крім вивчення талмуда - це торгівля »(Іебамот, 63а)? А в той момент було майже неможливо і що-небудь продати ... 
Але християнська цивілізація вижила. Цікаво, що в талмуді є такий пасаж: « Якби ми не мали потреби в них (тобто в тих, хто не вивчає талмуда), для торгівлі, то давно б умертвили всіх »(XIV, Песах, 22b) [29] . Далі висновки кожен може зробити самостійно. 
Виникає тільки одне питання - «скільки їм потрібно покупців» на тлі скорочуються ресурсів планети. Характерно, що юдо-протестантська верхівка сьогодні абсолютно відверто заявляє, що на землі повинно залишитися тільки 500 млн. осіб . Що робити з рештою 6,5 мільярдами людей - вони не говорять.  

«Все готово»? 
На цьому тлі 2 лютого 2012 пройшло повідомлення, що в США в лабораторії створили мутований вірус пташиного грипу, здатний передаватися від людини до людини повітряно-крапельним шляхом . Глава Національного наукового консультативної ради з біобезпеки СШАПол Кейм розповів пресі, чому були заборонені до публікації дослідження пташиного грипу: «Потенціал вірусу H5N1 настільки великий, що я не можу уявити на що він ще здатний », -цитує Reuters Health . 

П. Кейм підкреслив, що зараз пташиний грип - головна загроза для виживання людства. Він вбиває половину інфікованих людей, і смертність набагато вище, ніж у згаданій нами вище «іспанки» у 1918-1919 році ... У грудні відомство попросило два провідних наукових журнали Nature і Science не публікувати два дослідження штамів пташиного грипу. Рада безпеки пояснив своє рішення тим, що ці два штами, створені в лабораторіях Голландії та США, можуть потрапити до рук біотерористів. Робота була виконана паралельно в двох лабораторіях: у Голландії і в США. 

«Наукова та політична» громадськість закликає вчених знищити небезпечні штами. Захисники експериментаторів втішають стурбовану публіку тим, що лабораторні штами, нібито, навряд чи здатні вижити в природному середовищі.

Сьогодні факт публікації інформації у відкритих журналах виглядає більш ніж дивно, оскільки навіть куди як менш гострі дані проходять більш ніж серйозну військову цензуру. Це вказує або на те, що виведений штам у «вільному польоті» дійсно безпечний. Або це публічний знак того, що «все готово». Готовність до біологічної війні включає дві сторони: наявність вбивчого штаму і вакцини для «правильних» людей. Про вакцину Глава Національного наукового консультативної ради з біобезпеки США Пол Кейм нічого не сказав.  

В якості епілогу

Тільки в 2005 було вбито 40 мікробіологів світового рівня. До 2009 року це число досягло 100 осіб. Велика частина була відверто вбита, інші померли за дуже дивних обставин. Відомо, що вони працювали над програмами, пов'язаними з біо-зброєю та вірусними епідеміями.  
« Вірус - найдешевший вид зброї масового ураження ». 
Принц Філіп , чоловік Єлизавети II , відомий своєю нестриманістю на мову, якось сказав: « Якби я перевтілився, то хотів би повернутися на землю вірусом-вбивцею, щоб зменшити людські популяції ».   



______________ Використовувалися матеріали « Нариси історії чуми »в 2-х книгах », М.В. іН.В. Супотніцкий , а так само: 


[1] М.Дрюон , « Французька Вовчиця » 
[2] Е.Дрюмон , « Євреї в історії Франції. Книга 2 »:« Все що є непонятнаго Вь д ѣ л ѣхрамовніков', оставшагося Вь історiі загадкою ... Цілком ѣ пояснюється, якщо віддати себѣ отчет' Вь образ ѣ , д ѣ йствiй євреїв ... Лицарі Храму неодноразово вступали Вь сношенiя зй євреями з-за денежних' д ѣ звелів ... Поки євреї могли купувати землі безпосередньо у лицарів, що відправлялися Вь святия м ѣ ста, вони д ѣ йствовалі самі; але коли королівська влада стала обмежувати їхні ростовщіческiя прод ѣ ЛКІ, вони були примушені користуватися для прікритiя - храмовниками ... яким-'чином лицарі Христадійшли до того, що стали ображати распятiе? Г. Міньяр' постарався пояснювати це прогресивне моральне разложенiе ордена Вь дуже ученом' працю ѣ , посвященном' опісанiю любопитнаго скриньки, прінадлежавшаго герцогу де Блака . Етот' ларец', знайдений Вь однім із 'домов' ордена Храму Вь Ессаруа, весь покрит' Кабалістичний знаками та арабськими написами і воспроізводіт' главн ѣ йшiе символи гностіков', сім знаков', зв ѣ зду зй сім'ю променями. Ученiя, зародівшiяся Вь єврейської шкіл ѣ Вь Сірiі, распространенния впосл ѣ дствiі Манесом' , проникли Вь орден' Храму, і маніхеізм', поб ѣ ждения вм ѣ ст ѣ зй альбігойцями нашел' себ ѣ прiют' у етіх', перш настільки ревностних', служителів хрістiанской релігiі ... «лицарі поклонялися східним ідолу In Figura Baffometi , Вроди ѣжахливої ​​голови, яка напомінает' странния фінікiйскiя божества ». 
Вь Париж ѣ євреї наповнили квартали вокруг' Тампля, ставшiе Вь н ѣ котором' рід ѣ їхні гетто ... У Марiя Антуанетою , как 'і у НД ѣ х'жертв' рока , бували предчувствiя, котория її ніколи не обманювали; вона відчувала інстинктивний страх' перед' башнею Тампля. «Мене завжди охвативал' ужас' при вид ѣ цієї вежі, говорила вона Вь конц ѣ 1792, і я тисячу роз 'просила графа д'Артуа її зруйнувати. Це було предчувствiе того, що нам 'НД ѣ м'прiйдется відчувати Вь нею »...  Людовік' XVI бил 'заключен' саме Вь ​​Тампль, колиска тамплiеров' під Францiі, перш год ѣ м'зійти на ешафот', одно і Маленькi Людовік' XVII бил 'замучен' Вь Тампля ѣ евреем' сапожніком' Сімоном' («долгiя мученiя маленькаго Дофіна, який всяке ранок крічал' од болю под ударами Симона») ». 
Чергуючи жорстокі побої з тортурами, Симон примушував хлопчика 8 років пити у великій кількості алкоголь, до якого той, зрештою звик. Хлопчика змушували співати «Марсельєзу», проклинати батьків і зневажати Бога. 8-річному хлопчику погрожували смертю на гільйотині, доводячи його до непритомності на нервовому грунті. Так він прожив 1,5 року. Доктор Ф.-Ж.Пелетан , що оглядав труп юного принца, був шокований, виявивши безліч шрамів: сліди від побоїв (прочуханки) виднілися по всьому тулубу, руках і ногах. 
[3] Франко Кардіні , « Європа та іслам: історія нерозуміння » 

[ 4] Орден Св.Лазаря спочатку був створений під юрисдикцією Грецької патріархії. Коли на трон Єрусалима зійшов Болдуін IV , хворий проказою ще молодиком, король став пріором Ордена, який придбав великий вплив. Практично всі хворі лицарі Ордена загинули під час Третього Хрестового походу в битві при Форбі 1244 року . Офіційно було визнано Римом в 1255 р. Орден існує до цих пір. 
[5] А.П.Лопухін , «Розумна Біблія. Книга Левіт, гл.13 » 
[6] за словами давньоримського «енциклопедиста» Авла Геллі апіони був «відрізнявся великою начитаністю» і мав прізвисько «Плістонік» (Авл Геллі, « Аттические ночі »).Апіони звинувачував євреїв і в людськіжертвопринесеннях. В одній з книг він написав, що грецький цар Антіох Епіфан знайшов співвітчизника в тайнику Єрусалимського храму , якого спеціально відгодовували для подальшого щорічного жертвопринесення. Характерно, що велика частина робіт Апіона виявилася знищена, включаючи п'ятитомну історію Єгипту, а їх зміст стало відомо вже з творів єврейського історика Йосифа Флавія , який написав твір «Проти Апіона» 
[7] Великий Тлумачний медичний словник під ред. Г.А.Біліча , Оксфорд, М., 1998 
[8] J.Hecker , 1842; Г.Гезер , 1867; Г.Ф.Вогралік , 1935; А.Е.Сегал , 1960; M.Kortepeter et al., 2001; M.Wheelis, 2002; та ін 
[9] AWHenschel , Document zur Geschichte des schwarzen Todes. Mitgetheilt und eingeleitet.Archiv für die gesammte Medicin 2, 26-59, 1842 

[10] J. Marcus , 1952, «Jews», Encyclopedia Britannica, Vol. 13, p.57 

Відомий швейцарський сходознавець Адам Мец у книзі « Мусульманський Ренесанс »(Адам Мец« Мусульманський Ренесанс », М: Вім, 1996 г. / перев. A.Mez« Die Renaissance Des Islams », Heidelberg, 1922) про історію работоргівлі в середньовічній Європі писав наступне: 
«У Європі работоргівцями були майже виключно євреї. Товар надходив головним чином зі Сходу зі слов'янських земель. Єпископ Агобард Ліонський (IX ст. н.е.) згадує у своїй книзі «De insolentia Iudaeorum» ряд випадків, коли юдеї викрадали у франків-християн дітей або навіть отримували від християн дітей для продажу і продавали їх іспанським мусульманам. З торгівлею рабами пов'язано розселення євреїв у восточносаксонском місті Магдебурзі ... Під час транспортування рабів цих работоргівців сумлінно оббирали ... німці; так, наприклад, митне укладення Кобленца вимагало з кожної голови раба по 4 динара, а єпископ р. Хура в Швейцарії стягував на митній заставі в Валленштадте по 2 динара. У X столітті Прага була осередком работоргівлі. Св. Адальберт склав з себе в 989 році сан єпископа Праги через те, що не в змозі був викупити всіх християн, закуплених одним єврейським купцем »( Caro , Wirtschaftsgeschichte, I, стор.191) 
«Єврейські купці везли слов'янських рабів у мусульманські країни. Жінки і дівчата призначалися наложницями в гареми, а юнаки, після кастрації, в євнухи. За законами ісламу кастрація заборонена і мусульмани надавали цю роботу єврейським лікарям.Середньовічний арабський історик ал-Мукаддасі пише, що основним постачальником білих євнухів в мусульманські гареми були «слов'яни, країна яких лежить позаду Хорезму; їх каструють, а потім вивозять в Єгипет ... Слов'ян доставляли в іспанські міста, населені іудеями, які й кастрували їх. Юдеї в імперії франків так само практикували кастрацію, причому особливої ​​популярністю користувалися в цьому відношенні іудеї Вердена »» (Dozy , Gesch. der Mauren, 2, стор.38) 
«Під час кастрації крають скротум і витягують яєчка. Найчастіше під час цієї операції хлопчик лякається і одне яєчко пішов нагору. Лікар-іудей його шукає, проте знайти його не завжди вдається, і опускається воно потім, коли розріз вже зарубцюється. Якщо це ліве яєчко, то у євнуха буде і лібідо і сперма, якщо ж це праве, то росте у нього борода ...Лише мала частина рабів виживала після такої операції, але вижили коштували дуже дорого »(середньовічний історик Ібн ал-Асир , IX, стор.39); 
[11] S.Grayzel , «A History of the Jew: From Babylonian Exile to the End of World War II », Philadelphia Jewish Publication Society of America, 1948 
[12] W.White , «Who Brought the Slaves to America», While Publishing, 1966; Barnes Review, «Who Really Engaged in the African Slave Trade», Sept . 92; Marc Raphael , «Jews and Judaism in the United Slates; A Documentary History», New York: Behrman House, Inc. Vol. 14, 1983 (Raphael редактор «American Jewish History», журналу Американського єврейського історичного товариства в Brandeis University, Массачусетс) 
[13] Д.К.Інгрем , 1896, « Історія рабства від найдавніших до нових часів », пров. З.Журавської , СПб.;  Історія Туреччини. Частина 1: Від Візантії до Туреччини 1071-1453 , Кембридж, Англія 
[14] Георгій Острогорский , «History of the Byzantine State», Rutgers University Press, 1969 
[15] ( Nicephorus , «Historia Byzantines»), «Історія» Н. Григора включає в себе 37 книг. До видання 1862, оголошеному, як «Том 1», входить всього 11 книг, які починаються зі взяття Константинополя латинянами (1204-1341). «Том 2», що включає в себе книги 12-37 (рр. 1342-1359) в перекладі на російську мову так і не був виданий ( через смерть перекладача 1-го тому П.І.Шалфеева , що трапилася якраз в 1862 м. - в рік виходу 1-го тому. Див «Повний православний енциклопедичний словник», т.2, репр.1992 р. ) 
[16] ( J Ohn VI Cantacuzenus «Historia»), Іоанн Кантакузін «Бесіда з папським легатом , Діалог з юдеєм та ін твори »; СП, 1997 
Однією з причин поширення зарази могло стати «боротьба за ринок» з Візантією. Ще в X столітті, Київська Русь категорично відмовилися повторювати хозарський експеримент.Тому їх увагу повернулося до Константинополю. Греки вміли торгувати не гірше євреїв, але торгували інакше. Слов'янські юнака були їм потрібні не як раби, а як воїни, яких було зручніше наймати, ніж купувати. А посередництво єврейських купців у Х ст. їм було зовсім не потрібно, тому що з Сходом Візантія межувала безпосередньо. Західною околицею Візантії у Х ст. була Венеція. «Під натиском Константинопольського синкліта в 992 р. венеціанським купцям, що отримав ряд торгових привілеїв, було заборонено не тільки брати на свої кораблі євреїв, але навіть ввозити єврейські товари та декларувати їх як власні» ( Шиппер І ., «Виникнення капіталізму у євреїв Західної Європи (до кінця XII століття) », СПб., 1910. С. 27). «Це був фінал вікової боротьби греків з євреями за економічне переважання на Середземному морі. Євреїв залишилися тільки Західна Європа і фатимідського Єгипет »( Л.Н. Гумільов , «Давня Русь і Великий Степ», Частина третя. Географія ноосфери X-XII століть ) 
У XI в. Херсонес залишався під владою східних євреїв, яких не торкнувся розгром Хозарського каганату. У православній Візантії вони мали ряд обмежень у торгівлі, їм заборонялося продавати в рабство християн. Але в смутний час переворотів Херсонес був на час наданий сам собі, і там став правителем єврей, який прийняв хрещення для кар'єри (Києво-Печерський патерик, під ред . Д.І. Абрамовича , Київ, 1931. С. 106-107). Не пориваючи зв'язку з громадою, правитель дозволив своїм одноплемінникам торгівлю російськими полоненими, яких могли їм дешево продати половці. Але для цього була необхідна війна. Війна почалася в травні 1093, і потік скутих і босих російських хлинув на корсунский невільничий ринок. Там їх задешево купували євреї для перепродажу ... Подібно до того, як в давнину євреї купували рабів - еллінів і християн, щоб убити, так і тут вони морили бранців голодом і спрагою, а один нелюд розіп'яв на хресті ченця Києво-Печерської лаври Євстратія Постника , захопленого половцями в 1096 р. Цей акт викликав резонанс, що дійшов до Константинополя. Олексій Комнін наказав провести розслідування, в результаті якого з'ясувалася злочинна діяльність єпарха і всієї громади. Базилевс наказав єпарха «злі убити», провів репресії проти кримських євреїв, а вбивцю мученика Євстратія повісили «на дереві", уподібнивши його Іуді . Переслідувань зазнали не всі кримські євреї, а тільки ті, які були пов'язані з работоргівлею. Інші виявили бажання хреститися, після чого їх залишили в спокої ( Л.Н. Гумільов « Давня Русь і Великий Степ. Поховання епохи ») 
[17] по « Руської літопису з Воскресенскаго списку подареннаго в оной Воскресенської монастир патріархом Никоном в 1658 році », список імператорської Академії Наук 1763, стор 662, (в оригіналі т. VII, стор 210) 
[18] копії листа «князя євреїв» Юсуфа, написаний по-іспанськи (рідна мова константинопольських євреїв), «був знайдено зберігачем саламанкской бібліотеки в архівах Толедо при пошуках старожитностей іспанської держави ». Листування вперше видана в 1583 р. наваррським дворянином Юліано Медрано  в книзі  « La Silva curiosa » de Julian de Medrano »( ісп.текст ). У 1640 р. вона була надрукована абатом Буї ( l'abbe Bouis ) в Авіньйоні (« La Royalle Couronne des Roys d'Arles, dedice a Messrs les Conculs et Gouverneus de la Ville »). Нарешті, в 1880 р. листування публікується в Парижі в журналі «Revue des etudes juives », заснованому під заступництвом барона Джеймса Ротшильда(згадка російською см. Флавіан Берньє , «Євреї і Талмуд») 
[19] «Наприкінці XVII століття євреї складають більшість жителів у кварталах секторів Балат, Аязмакаписи, Айвансарай, Джибао, Текфурсарай. На північному березі Золотого Рогу вони досить численні в хаскі, Касим-паші, Галаті і Мумхане. Нарешті, на Босфорі їх можна зустріти в Бешик-Таші, Ортакой, Кузгунджуке і Усюодаре ... Євреї ... займають багато посад. Вони служать в ряді корпорацій, виконують обов'язки посередників між турками і «франками», серед них багато банкірів і великих негоціантів, причому сфера їх діяльності охоплює як внутрішню, так і міжнародну торгівлю. Вони у великій числі зайняті у вільних професіях - особливо їх багато в медицині. Характерно і те, що перша в Константинополі друкарня, заснована в 1490 році, була єврейської; в ролі її засновників виступили євреї іспано-португальського походження ... Мішель Фебюр, не дуже-то їх жалующий, написав: «Вони ... зробилися необхідними для всіх. Не можна знайти такої поважної сім'ї, серед турків чи або серед іноземних негоціантів, у якому не проник б єврей, який надає їй безліч послуг ... попри всю неприязнь, випробовувану до цього народу ». 
Фебюр Мішель - «літературний псевдонім капуцинського ченця Жюстена де Неві , відправленого в 1663 р. з місією до Вірменії й пробуло 18 років в Османській імперії »(МейєрМ.С . « Османська імперія у XVIII столітті. Риси структурної кризи », М.: Наука. Головна редакція східної літератури, 1991, (107, 1 -50), 261 c.) 
[20] Національний Архів Франції, папка Т, 429, № 18  

[21] Е. Дрюмона , « Єврей Вь історiі Францiі », т.2 ( сучасний переклад ) 
[22] Гезер, Генріх , « Історія повальних хвороб », пров. з ньому, СПб.: Вид. мед.департаменту МВС, 1867, 430 с 
[23] А. Валюженіч , « Про емпіричної сутності єврейства » , «Аль Кодс», 1994, N41 
[24] у Пскові й Новгороді навіть діяло широко поширене в Ганзейського союзу Любекське міське право (Lübisches Recht) 

[25] Еммануель Ле Руа Ладюрі , « Монтайю. Окситанська село. (1294-1324) » , Єкатеринбург: Изд-во Урал. ун-ту, 2001, 541 с. 
[*] У «царських катівнях» Гершуні скаржився: «Наближалося Різдво ... Економ з'явився до старості запитати, що ми бажаємо: гусака чи качку. Ми дуже зраділи: значить, не все ще загинуло ... Гусак - гусаком, доказовості його все ще не зовсім довіряли. Питання мали вирішити солодощі. З трепетом чекаємо «показника». Настав перший день Різдва. Гусь, каша, пиріг, - наче нічого справи, - досить жирні. Але ось судок з солодощами. Тремтячою рукою піднімаєш кришку - і весь холоднішати: один апельсин, одне яблуко, виноград жалюгідний, шоколаду зовсім немає! .. З журбою перебираєш маленький мандарин, засохле яблуко і в них бачиш символ поразки народу і перемоги самодержавства ... Але от, на завтра до обіду, вахмістр подає два величезних апельсина! .. Що ж це? Значить, не так вже й погано? На третій день та ж історія: два величезних апельсина, та ще пряники якісь! Знову окрилює, знову паримо в небесах ... »( Григорій Гершуні . З недавнього минулого. Видання Центрального Комітету Партії Соціалістів-Революціонерів. Париж, 1908).
Порівняйте з положенням ув'язнених у юдо-більшовицький Росії: «Три тижні важкої роботи, холоду, голоду, побоїв - і людина стає звіром ... Останньою вмирає злість. До решти голодна людина байдужий ... Він навчений лестощів, лганья, дрібним і великим підлість ... Він привчений ненавидіти людей. Він - боягуз, бо боїться повторення своєї долі, боїться доносів, боїться сусідів, боїться всього, чого людина боятися не повинен ... Він знає, що від підлості не вмирають ... моральні бар'єри відсунуті далеко вбік ... Приказка "помри ти сьогодні, а я завтра" стала законом його існування ». ( Варлам Шаламов , політичний в'язень) 
[26]   О.Платонов « Таємниця беззаконня: іудаїзм і масонство проти Християнської цивілізації » 
[27] Leon Poliakov , Histoire de l'antisemitisme Lage de la foi, переклад з французької В.Лобанова і М. Огнянова під редакцією проф. В. Порхомовского , «Gesharim», 1997) 
[28] Артур Брайант , « Епоха лицарства в історії Англії » 
[29] цит. по А.С.Шмаков , «Євреї в історії», М: «ВОГ-Свекрасаф», 2011, стор.102 




Мямлин Кирило 

http :// communitarian.ru / publikacii / mirovaya_istoriya / chuma_na_nashi_golovy /

Немає коментарів:

Дописати коментар